Dins les activitats de la Fundació s’organitzen xerrades, debats i tertúlies sobre temes culturals, científics, antropològics i socials, entre d’altres. Aquest 31 de juliol al Casino de Girona, el doctor Joaquim Meléndez Frigola, enginyer en telecomunicacions, ens explicarà que és la intel·ligència artificial i com aquesta la trobem en diferents situacions i aspectes del nostre dia a dia.
Meléndez és expert en intel·ligència artificial, director de la Càtedra Girona Smart City de la UdG i responsable del grup de recerca eXIT (Enginyeria de control i sistemes intel·ligents) també de la UdG i autor de més de 150 publicacions científiques.
Del 10 al 30 de novembre de 2023 a la sala d’exposicions de la Cambra de la Propietat Urbana de Girona, del carrer Ciutadans, 12, la Fundació Atrium Artis, presenta l’exposició Alquímies de l’artista, arquitecte i dissenyador de producte, FERRAN VALLS. Ferran Valls experimenta de manera multidisciplinària en l’àmbit de la creació amb total llibertat. […]
...
S’han presentat a la Fundació Valvi, -organitzat per la Fundació Atrium Artis, Sàpiens i Roldós Media- els 2 volums de l’Editorial Sapiens, Història de la publicitat de Catalunya dirigit per Carolina Serra, conjuntament amb els directors científics, Lluís Costa i José Ángel Abancéns, i el llibre de l’Editorial Atrium Artis, Qui més anuncia, més ven. Història […]
...
Dins les activitats de la Fundació s’organitzen xerrades, debats i tertúlies sobre temes culturals, científics, antropològics i socials, entre d’altres. Aquest 31 de juliol al Casino de Girona, el doctor Joaquim Meléndez Frigola, enginyer en telecomunicacions, ens explicarà que és la intel·ligència artificial i com aquesta la trobem en diferents situacions i aspectes del nostre […]
...
Col·laborem a l’exposició Homenatge a Paco Torres Monsó de Cogarage i Bonart, amb motiu dels 100 anys de l’artista gironí. La mostra es podrà visitar fins al 15 de març al Coworking Cogarage (Carrer de la Rutlla, 148) en horaris a convenir. Francesc Torres Monsó (Girona, 1922-2015) va ser una figura cabdal en l’evolució de l’escultura […]
...