La Fundació Atrium Artis organitza a la tardor un nou cicle de conferències sobre art. En aquesta segona ocasió l’arquitecte i historiador Miquel del Pozo l’ha titulat “Post Scriptum II: La imatge després de la paraula” on seguirà analitzant diferents obres d’art que varen ser realitzades “després de l’escriptura”. Del Pozo és conferenciant i col·laborador del Museu del Prado de Madrid, i de mitjans com la SER i TV3, i compta amb un perfil a Twitter amb més de 23.000 seguidors en el que utilitza el hashtag #MA140: (M)irar al (A)rte en Twitter(140).
El cicle és farà a la sala d’actes de la Biblioteca Carles Rahola de Girona, i comptarà amb tres conferències. Les inscripcions cal fer-les per separat als enllaços de cada una:
La Fundació Atrium publica un nou llibre d’assaig aquest mes d’abril. El llibre es la traducció al català del Jardí d’Epicur d’Anatoles France, una introducció a Girona, de la mà de Carles Rahola en una conferència sobre l’autora, al Centre de Lectura de Reus, el 2 de març de 1928 i publicada al número 170 […]
...
La Fundació Atrium Artis organitza a la tercera edició del cicle de conferències sobre art Post Scriptum amb Miquel del Pozo, a l’edició de l’any passat hi van assistir a les 3 conferències prop de 400 persones. El cicle de tres conferències “La imatge que neix de la paraula” a càrrec de l’arquitecte i divulgador […]
...
Aquest 14 de novembre hem fet la tercera conferència del cicle Post Scriptum a la Biblioteca Carles Rahola, la sala es va tornar a omplir per escoltar a l’arquitecte i historiador Miquel del Pozo, col·laborador del Museu del Prado de Madrid, col·laborador del programa La Ventana de la SER i divulgador de l’art a Twitter […]
...
Programa d’activitats de la Fundació per aquest any 2019. Si esteu interessats a participar en alguna de les properes activitats cal que envieu un correu electrònic a fundacio@atriumartis.com PROGRAMA ACTIVITATS 2019 25 MARÇ*, Sopar tertúlia amb Artur Mas 13 ABRIL, II Fira del llibre del barri dels Escriptors de Salt 27 ABRIL*, Sortida ruta de l’exili […]
...