Aquest 22 d’octubre es farà la segona conferència de la quarta edició del cicle sobre art, Post Scriptum amb Miquel del Pozo, La imatge després de la paraula. Ara, aquí i avui.
Es miraran pintures, dibuixos i escultures, que tenen el seu origen en un text literari, una narració, una història, una seqüencia de paraules amb un significat concret, que els artistes van haver de transformar (o millor dit, traduir) en una imatge i, així, fer-les visibles. La imatge que neix de la paraula.
Recordeu, a les 18:30 h, a la Biblioteca Carles Rahola.
ORGANITZA: Fundació Atrium Artis, amb la col·laboració de la Biblioteca Carles Rahola
Girona.- La Fundació Atrium Artis i Bonart cultural, amb la participació i col·laboració del Grup Excursionista i Esportiu Gironí -GEiEG- i la Fundació Lluís Coromina creen la I Beca Berta Casas per a una/un investigador o equip d’investigació. Entre els objectius de la beca que es convoca, hi ha el de potenciar la recerca d’artistes […]
...
Presentem la nova imatge de la Fundació Atrium Artis i la nostra nova web, una web molt clara, dinàmica, informativa, amb més continguts i amb una navegació molt intuïtiva. La nova marca de la Fundació és clara i elegant: representa l’aposta de futur i actualització de l’organització, el contrast entre estils, opinions, cultures i societats. […]
...
L’editorial Rupes Nigra i la Fundació Atrium Artis hem publicat una edició limitada del llibre La Forma Articulada. Les altres Fedores de Calvino. Un llibre que tracte sobre la intervenció artística i escultòrica de Pep Admetlla. Austeritat formal i contundència volumètrica amb atmosfera silent per a una “arquitectura” mínima. Una Kunsthause com a refugi íntim […]
...
Visita als museus de la ciutat de Sitges, Museu del Cau Ferrat i el Museu de Maricel. Ambdós museus ens mostraran col·leccions úniques de pintura, escultura, mobiliari artístic, forja, ceràmica, etc, de les corrents artístiques dels darrers deu segles. A la tarda visitarem l’espai Monet360. L’exposició combina tecnologies d’última generació per descobrir com Monet, […]
...